Frågor om biljetter och biljettköp

Jag har problem med att logga in på mitt konto, vad ska jag göra?

Det kan finnas flera anledningar till att du inte kommer åt ditt konto. 

Här är några vanliga scenarier och lösningar:

 

DU HAR INTE ANVÄNT DITT KONTO SEDAN VÅREN 2024

Vid vårt byte av biljettsystem i maj 2024 raderades gamla konton.
Om du inte köpt biljett sedan dess, behöver du skapa en ny användare.

 

DU HAR EN FELAKTIG INLOGGNING SPARAD PÅ MOBIL / PADDA / DATOR

Testa att kombinera dina vanligaste lösenord med dina olika mejladresser, fungerar inte det behöver du skapa ett nytt lösenord.

  • Skapa ett nytt lösenord så här:
    1. Tryck på "Glömt lösenord?"
    2. Öppna mejlet och tryck på länken
    3. Välj ett nytt lösenord
    4. Tacka JA om du får frågan om att uppdatera sparad inloggning

 

OSÄKER PÅ VILKEN MEJLADRESS DU ANVÄNT?

Testa att kombinera dina vanligaste lösenord med dina olika mejladresser. Du har obegränsat antal försök på dig.

 

GLÖMT LÖSENORDET? 
  • Gör en lösenordsåterställning:
    1. Tryck på "Glömt lösenord?
    2. Öppna mejlet och tryck på länken för att välja ett nytt lösenord
       
      • Fick du inget återställningsmejl?
        Har du flera mejladresser kan du testa att skicka lösenordsåterställningsmejl till alla (kom ihåg att även kika i skräpkorgen).
 
FLERA ANVÄNDARE / KONTON

Om du uppger olika mejladresser vid köp skapas ny användare för varje mejladress. T.ex. om du uppgett jobbmejlen vid ett köp och den privata vid ett annat har du flera användare.

Mejla till biljetter@malmostadsteater.se för att slå ihop och samla alla dina ordrar på en och samma användare. Berätta vilka mejladresser du vill slå ihop och vilken du vill ha kvar så löser vi det.

 

INGET HJÄLPER?

Mejla oss på biljetter@malmostadsteater.se eller ring under vår telefontid på 040-20 86 10 (öppettider hittar du HÄR ) så hjälper vi dig på bästa sätt.

 

Fler vanliga frågor & svar