""

Hippodromens foajé

I FOAJÉN TILL HIPPODROMEN FINNS GARDEROBER, TOALETTER, BAR SAMT HYLLSYSTEM TILL FÖRBESTÄLLNINGAR I PAUSEN.

Vanliga frågor

Publikservice

Kan jag ta med en stödperson via Malmönyckeln eller motsvarande ledsagarkort?

Malmö Stadsteater är med i samarbetet Malmönyckeln – ett kort som ska underlätta för personer med funktionsnedsättningar att ta del av aktiviteter i samhället. 

Läs mer

Erbjuder ni hörhjälpmedel på Hippodromen?

Hippodromen är utrustade med ett trådlöst system för hörhjälpmedel. Detta system bygger på en radiosändare som sänder ut till små lokala mottagare. Det finns två möjligheter:

Läs mer

Erbjuder ni textning av föreställningarna på Hippodromen?

Vi textar ett antal av våra föreställningar via appen Thea. Dessa föreställningar är markerade med ett T på hemsidan. Du kan ta del av textningen genom att använda din smartphone och egen surf. Ladda ner appen Thea gärna redan innan du kommer till teatern.

Läs mer

Erbjuder ni syntolkning på Hippodromen?

Det gör vi! Föreställningsdatum som syntolkas är markerade med ett öga på hemsidan. Biljetter till våra syntolkade föreställningar bokas senast 14 dagar i förväg via mail till info@malmostadsteater.se.

Läs mer